Jump jij op deze stoel?

Wij zijn Jump Into Payroll en wij ontzorgen ondernemers op het gebied van personeel. Wij verzorgen de personeelsadministratie voor ondernemers waardoor ondernemers meer rust en zekerheid hebben. Wij nemen het juridisch werkgeverschap over zodat ondernemers kunnen doen waar ze goed in zijn namelijk: ondernemen!

Werken bij Jump Into Payroll betekent werken in een ambitieus en sfeervol team, momenteel bestaande uit 4 personen. Er heerst bij ons een open bedrijfscultuur met korte communicatielijnen en persoonlijk contact met relaties en werknemers. Dagelijks werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze klanten. Wegens uitbreiding en groei zijn wij opzoek naar een fulltime backoffice medewerker.

Frontoffice / Backoffice medewerker – 40 uur 

Wat zoeken wij?
Een enthousiaste collega die van aanpakken weet waarbij streven naar perfectie energie geeft. Ben jij een daadkrachtig en sterk persoon, dan hebben wij bij Jump Into Payroll voor jou een leuke baan. Wij zoeken voor ons kantoor in Kwintsheul een stressbestendige frontoffice / backoffice medewerker met goede contactuele eigenschappen.

Wat breng je mee?

- HBO denkniveau.
- Een basiscursus uitzendmedewerker of bereid is deze te behalen.
- Affiniteit met softwaresystemen.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
- Een proactieve en energieke houding.
- Goede communicatie skills en sociale vaardigheden.
- Streven naar perfectie, secuur en foutloos werken.
- Relevante werkervaring in een soortgelijke functie is een pré.

Dit ga je doen:
Als backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor alle zaken welke komen kijken bij de personeelsadministratie. Van het inschrijven en aanmelden van nieuwe werknemers tot het verlonen en factureren van de gewerkte uren. Het bijhouden van personeelsdossiers, behandelen van loonbeslagen, voorschotten en ziekmeldingen behoren ook tot jouw takenpakket. Dit is slechts een kleine greep uit de taken welke horen bij de backoffice. Verder ben je het visitekaartje van onze onderneming. Je draagt zorg voor het eerste contact met onze werknemers en klanten via de telefoon die binnen komen om deze vragen vervolgens te beantwoorden. Samen met je collega’s zorg je voor een maximale klanttevredenheid.

Je werkomgeving: 
 
Ons kantoor in Kwintsheul bestaat uit 4 medewerkers en 2 kantoor honden. Er heerst een informele sfeer waar collega’s in een hecht teamverband werken. Wij hanteren korte lijnen en hechten waarde aan persoonlijk contact. Het kantoor is goed te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer.

Jouw profiel: 
 
Ben jij een enthousiast en energiek persoon met HBO denkniveau? Is streven naar secuur en foutloos werken op jouw lijf geschreven? Beschik jij over goede communicatieve vaardigheden en heb je de passie om klanten zo optimaal mogelijk te helpen? Dan nodigen wij jou graag uit voor een gesprek.

Ons aanbod: 
 
Wij bieden jou een uitdagende baan (40-urige werkweek) met veel verantwoordelijkheid in een sfeervol en persoonlijk bedrijf. Wij bieden jou een marktconform salaris, afhankelijk van jouw leeftijd, opleiding en werkervaring. Vanaf dag 1 verzorgen wij jouw pensioen opbouw! Ook bieden wij jou voldoende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Enthousiast?
Streef jij naar perfecte afhandeling van de administratieve taken welke bij de backoffice medewerker horen en haal jij hier je energie uit? Solliciteer dan direct door je motivatiebrief met CV te sturen naar yoshi@jumpintopayroll.nl of per post naar Heulweg 121, 2295 KE te Kwintsheul.

Voor meer informatie omtrent deze vacature kun je contact opnemen met Bas Stallinga of Yoshi Langerak via 0174 833 844. Meer informatie over onze organisatie vind je op onze website (www.jumpintopayroll.nl).

 

 

Posted in About us, Nieuws on May 08, 2019